23 czerwca 2013

Dzień 37 - Pójdź na pokaz mody!

Kiedy pierwszego dnia tworzyłam listę rzeczy, które chciałabym zrobić podczas tego roku, na dole kartki nieśmiało napisałam: pójdź na pokaz mody, nie wierząc zupełnie, że mam szansę zrealizować ten pomysł. Bo przecież pokazy mody z reguły są wydarzeniami zamkniętymi i aby w nich uczestniczyć należy zdobyć zaproszenie, co w przypadku zwyczajnego człowieka raczej graniczy z cudem. Ku mojemu zdziwieniu właśnie dziś znalazłam się we właściwym miejscu. Powiedziałabym nawet, w bardzo właściwym miejscu. 23 czerwca, a właściwie 22 oraz 23 czerwca na Krakowskim Przedmieściu odbyła się IX edycja Warsaw Fashion Street. Gdy w sobotę wieczorem przemierzając Krakowskie Przedmieście zobaczyłam scenę i wybieg nie wierzyłam własnym oczom! Gotowa byłam tam zostać, spędzić noc pod samym wybiegiem, żeby nic mi nie umknęło. Ostatecznie ja i mój zdrowy rozsądek ustaliliśmy, że wrócimy jednak w niedzielę rano i spędzimy tu cały dzień. I tak się właśnie stało. Tematem tegorocznej edycji Warsaw Fashion Street była natura i ekologia. W związku z tym można było obejrzeć wiele tematycznych pokazów. Niemal cały dzień spędziłam podekscytowana siedząc pod samym wybiegiem. Na własne oczy miałam okazję zobaczyć Dorotę Wróblewską, producentkę wydarzenia, a także Katarzynę Sokołowską, reżyserkę i choreografkę. Obie uśmiechnięte i szczęśliwe. Obejrzałam wiele kolekcji debiutujących projektantów a także tych znanych, między innymi Łukasza Jemioła, Natalii Jaroszewskiej i wielu innych. Najbardziej zachwyciła mnie kolekcja Basic Łukasza Jemioła, który zaprezentował wygodny, komfortowy look, a także Betti Design. Wydarzenie zakończyła Gala Wieczoru a na niej znani, polscy jak i zagraniczni projektanci i ich kolekcje. Na wybiegu pojawiła się zwyciężczyni ostatniej edycji Top Model, Zuzanna Kołodziejczyk i inne dziewczyny biorące udział w programie. Wszystkie pokazy były spektakularne. Przebywanie tam sprawiło mi ogromną radość. Mimo przewrotnej pogody, czasem słońce, czasem deszcz, impreza wciąż trwała z małymi przerwami na osuszenie wybiegu a zainteresowanych, czekających na dalszy rozwój wydarzeń nie ubywało. Wiem na pewno, że wezmę udział w jeszcze niejednej imprezie modowej. A teraz dużo, dużo zdjęć! 














Mimo deszczowych momentów impreza wciąż trwała z przerwami na osuszenie wybiegu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz