3 czerwca 2013

Dzień 17 - Mozzarella z patelni w panierce w ramach postanowienia naucz się gotować!

W ramach wzywania postanowiłam opanować, przynajmniej w stopniu minimalnym, sztukę gotowania jakoby w przyszłości moje dzieci nie umarły z głodu. Mogłabym napisać jeden post pt. "Naucz się gotować" ale nikt, nawet ja, nie jest w stanie nauczyć się gotować w jeden dzień. Zatem przyjęłam, że co jakiś czas będę wypróbowywać nowe przepisy. Za każdym razem zrobię potrawę, której nigdy nie robiłam. I oto dziś padło na smażoną mozzarellę z dodatkami. Udało mi się sprostać zadaniu. A największą radością był zadziwiający fakt, że ser nie wypłynął z panierki podczas smażenia. Może w kwestii gotowania wcale nie jestem tak beznadziejnym przypadkiem jak mi się wydaje i odkryję swój talent?! Otworzę własną restaurację (albo kilka!) i będę jak Magda Gessler? Cóż, chyba się trochę zapędziłam. Tak, zdecydowanie, najpierw wystartuję w programie kulinarnym! A jak już będę sławna ten post posłuży mi jako początek mojej przygody z gotowaniem!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz