21 maja 2013

Dzień 4 - Ugotuj zupę - krem ze szparagów!

Proces gotowania zupy od zawsze stanowił dla mnie zagadkę. Podobno wystarczy wrzucić do garnka niezbędne składniki, zamieszać i abracadabra powstaje zupa? Interesujące aczkolwiek mało wiarygodne przynajmniej dla mnie. Dziś postanowiłam to sprawdzić. Ale kto by chciał gotować jakąś tam nudną, pospolitą zupę? W ramach ekscytacji zdobyłam się na zupę - krem ze szparagów z serem pleśniowym. Pomyślałam, że jak nie wyjdzie wytłumaczę się tym, że to bardzo nieprzeciętna zupa, bo przecież szparagowa i to wcale nie jest takie proste ugotować coś takiego a już na pewno nie dla mnie. Jak zapewne już się domyślacie okazało się, że to żywy banał a moje przekonanie o tym, że to takie niewiarygodnie trudne zadanie wywodzi się stąd, że nigdy tego nie robiłam. 
Oto dowód moich kulinarnych zapędów: 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz